Gyakran ismételt kérdések és válaszok

Rendelés & Szállítás

Termék visszaküldése

A webáruház használata

Kedvezmények és akciós árak

A termék visszaérkezését követően azonnal, de legkésőbb 14 napon belül visszafizetjük a termék vételárát a megadott bankszámla számra.

Nem érem el az ügyfélszolgálatot telefonon, mi tegyek?

A telefonos ügyfélszolgálatunk hétköznap 7:00-tól 15:00-ig elérhető. Sajnos előfordulhat, hogy ügyfélszolgálatunk éppen nem tudja fogadni a hívásodat ez idő alatt. Kérjük ilyen esetben írj üzenetet a jpress@jpressplaza.hu e-mail címre, és a lehető leghamarabb felvesszük veled a kapcsolatot.

Köszönjük!

A márkaboltjaikban megvásárolt termék is vissza küldhető a webáruházon keresztül?

Nem.

A márkaboltjainkban (üzleteink listáját lásd itt) megvásárolt termékek esetén, ha kifogásod van a termékünkkel kapcsolatban, kérjük, hogy abba a márkaboltba vidd vissza a terméket, ahol azt megvásároltad. Minden esetben vidd magaddal a vásárláskor kapott blokkot vagy a számlát.

A webáruházunkból megvásárolt terméket azonban, ha a vásárló élt az elállás jogával lehetősége van a márkaboltunkba visszavinni, így a vásárlónk megspórolhatja a visszaküldés költségeit!

A rendelést visszaigazoló e-mail üzenetet nem kapom meg, mi az oka?

Minden leadott rendelés után rendszerünk visszaigazoló e-mai üzenetet küld a rendeléssel kapcsolatos adatok összefoglalásáról. Ha nem kaptad meg a rendelés leadását követően néhány percen belül annak több oka lehet.

Legtöbbször az a probléma, hogy rossz e-mail cím lett megadva a rendelés leadásakor. Rendszerünk az e-mail címed formai követelményeit ellenőrzi, de ha véletlenül lehagysz egy karaktert vagy felcserélsz néhány karaktert, akkor nem tudjuk jelezni neked ezt a hibát. Ebben az esetben megoldás, ha írsz egy üzenetet az ügyfélszolgálatunkra, ahol kollégáink egyeztetik veled a megadott e-mail címet, és ha szükséges javítják.

Előfordulhat az is, hogy web-szolgáltatónknál van valamilyen technikai hiba és néhány levél nem jut el, vagy csak késve jut el a címzettekhez. Ez szerencsére nagyon ritkán fordul elő, de ha ilyen probléma merül fel, akkor a lehető leggyorsabban javítjuk a hibát, és a ki nem küldött e-mail értesítéseket újra küldjük.

A szolgáltatások igénybevételével kapcsolatban milyen jogaim és kötelezettségeim vannak?

Az oldal használatával kapcsolatos jogokat és kötelezettségeket az Általános Szerződési feltételeink szabályozzák. Kérjük, hogy mielőtt igénybe veszed a szolgáltatásunkat olvasd el a szerződési feltételeket.

Egy termék oldalt nem találok, ami korábban megvolt, mi az oka?

Több oka lehetséges. Előfordulhat, hogy az oldal címe nem jól lett beírva a böngésző cím sorába, lehet hogy egy elavult link és az adott oldalt töröltük, de az is előfordulhat hogy egy olyan szezonális cikk termékoldalát keresed, aminek jelenleg nincs szezonja (például egy J.PRESS jégeralsó a nyári szezonban nem biztos hogy megjelenik online katalógusunkba, azt majd csak az ősz-téli szezonban aktiváljuk ismét).

Hiányzott a csomagból egy termék, kinél tudok reklamálni?

Ügyelünk rá, hogy a megrendelt és kiszámlázott termékeket maradék nélkül elküldjük a vevőinknek, a csomag kiküldése előtt a rendelés több lépcsős ellenőrzési folyamaton megy át, így csak nagyon ritkán fordulhat elő, hogy egy termék hiányzik a csomagból.

Miután megkaptuk a rendelést ellenőrizzük, hogy maradéktalanul teljesíteni tudjuk-e, amennyiben van olyan megrendelt termék, amit nem tudunk szállítani, abban az esetben kollégáink felveszik a megrendelővel a kapcsolatot és tájékoztatják erről. Számlázni kizárólag az általunk kiküldött árut fogjuk!

Abba az esetben, ha mégis hiányos csomag érkezik a szállítási címre, kérjük értesíts minket a csomag felbontását követően az ügyfélszolgálati telefonszámunkon vagy egyéb elérhetőségeinken.

Hogy kaphatok információkat az aktuális akciókról?

Az elérhető aktuális akciós J.PRESS fehérneműk és zokni köréről többféle módon biztosítunk tájékoztatást.

Elsősorban az akciós termékeket bemutató oldalunk ajánljuk, itt biztosan megtalálod, hogy melyik termék, milyen kedvezménnyel és meddig lesz kedvezményes áron elérhető. Továbbá blogunkban is adunk tájékoztatást, az Akciók & Promóciók rovatban, hogy milyen aktuális promócióink, esetleg nyereményjátékaink vannak.

Ha biztosan nem szeretnél semmiről lemaradni és elsőként szeretnél értesülni az akcióinkról, akkor iratkozz fel hírlevelünkre.

Van egy kedvezmény kódom, hogyan használjam?

A kedvezmény kódot a kosár oldalon tudod felhasználni, ha beírod a KUPONKÓD mezőbe, majd a ÉRVÉNYESÍT gombbal érvényesíted azt. A rendelés összesítésnél látni fogod, hogy az adott kuponkóddal mennyi kedvezményre vagy jogosult.

Vannak olyan engedmény kódjaink, amelyek más akcióval nem vonhatók össze, így például egy olyan termékre nem vonja le az engedményt, amely szerepel a kosárban de egy akciós termék.

Visszaküldtem a terméket, mikor kapom vissza a vételárát?
 
Mit jelentenek a mennyiségi kedvezmények a termékoldalon?

A mennyiségi kedvezmény a J.PRESS egyik alap szolgáltatása. Abban az esetben, ha egy termékből a vásárló többet rendel,  a termékadatlapon feltüntetett mennyiségek szerint, akkor az adott termékhez kedvezményesebb áron juthat hozzá, mintha csak 1 db-ot rendelne.

Célunk a mennyiségi kedvezményekkel, hogy meglévő és új vásárlóinknak is jutalmazzuk a J.PRESS termékek nagyobb tételben történő vásárlása esetén. Használd ki ezt a szolgáltatásunkat, megéri! További részleteket a mennyiségi kedvezményekről itt olvashatsz.

Miért nem tudom érvényesíteni a kupont a kosár oldalon?

Ennek több oka lehet, vagy érvénytelen a kupon, mert rosszul írtad be vagy mert lejárt a felhasználhatóságának az ideje.

Előfordulhat, hogy a kosaradban olyan akciós termékeket tettél aminek a kedvezménye nagyobb mint a kuponod által adható kedvezmény. A különböző kedvezmények nem adódnak össze, mindig a nagyobb kedvezményt érvényesítjük a kosáron!

FONTOS! Ha a kosáron érvényesítesz egy kuponkódot és utána még teszel a kosárba más cikket, akkor ismét rá kell tenni, azaz érvényesíteni kell a kuponkódot, hogy újra számolja az újonnan betett tételekre a kupon kedvezményt.

Hogy tudok leiratkozni a hírlevelekről?

Levelező listáinkról lekerülni az alábbiak alapján lehet:

Leggyorsabban oldalunkra bejelentkezve (az oldal jobb felső sarkában az ikonra kattintva) lehet leiratkozni (a hírlevél feliratkozásoknál vedd ki a bejelölt "pipát") vagy jelezd leiratkozási szándékodat e-mailben, postai levélben vagy telefonon ügyfélszolgálatunknak.

Ingyenesen szállítják ki a termékeket?

Egy adott vásárlási összeg felett nem számolunk fel szállítási költséget, így ebben az esetben a csomagot ingyen szállítjuk ki a megadott címre Magyarország területén.

Abban az esetben ha nem éri el a megadott összeget a rendelés összértéke, akkor szállítási díjat számítunk fel. Az ingyenes szállítási értékhatár összegét és az aktuális szállítási díjakat az Általános Szerződési Feltételek tartalmazza.

Ki szeretnék cserélni egy J.PRESS terméket, van rá lehetőség?

Igen.

Lehetőséged van a csomag átvételétől számított 14 napon belül a megrendelésétől elállni, ebben az esetben kérjük tájékozódj itt.

Amennyiben 14 napnál régebben vetted át a termékünket, abban az esetben is lehet mód a termékcserére. Kérjük hívd az ügyfélszolgálatunkat.

Mennyi idő, amíg megkapom a terméket?

Egy átlagos rendelés-teljesítés a megrendelés leadásától az áru kiszállításáig kb. 2-4 munkanap. A szállítási idő függ attól, hogy a rendelést milyen napokon és milyen időpontban adta le, illetve függ a szállítási címtől. A normál szállítási határidőkről tájékoztatás itt.

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy az adatok tájékoztató jellegűek, a tényleges szállítási idő ezektől eltérhet!

Miért nem találok egy méretet a termék oldalon?

Amikor egy termékünknek az egyik mérete vagy színe elfogy, akkor annál a terméknél nem tudod ezt a méretet vagy szín a kosárba tenni. Csak azok a termékek tudod a webáruházból megrendelni, amelyeket azonnal tudunk szállítani a központ raktárunkból.

TIP: Attól függetlenül, hogy központi raktárunkban adott pillanatban nincsen készlet, a márkaboltjainkban lehetséges, hogy még elérhető. Ha fontos számodra az adott termék, akkor érdeklődj legközelebbi márkaboltunkban a készletekről.

Ha egy termék oldalon a "Készlet" fülön kék ikont látsz, akkor ez azt jelenti, hogy a termék (szín-méret) jelenleg csak márkaüzleteinkben érhető el, az ilyen termékeket webáruházunkból nem tudod megrendelni, viszont láthatod, hogy pontosan melyik márkaboltunkban van még belőle készlet (kattints a kék ikonra). Amennyiben ilyen terméket szeretnél, akkor kérjük, hogy érdeklődj az aktuális bolti készletről, márkaboltjaink listáját itt találod.

A termékeink készlete folyamatosan változik és frissül, előfordul, hogy egy termék készlete a központi raktárunkból elfogy és átmenetileg csak a boltjainkba van belőle készlet. Keresd fel webáruházunkat rendszeresen és tájékozódj, hogy a kedvenc fehérneműd elérhető-e webáruházunkból.

Mit tegyek, ha egy megvásárolt termék nem tetszik, vagy nem jó a méret?

Érvényesítsd a 100% pénz-visszafizetési garanciát, amennyiben nem vagy elégedett a termékkel és küld vissza a terméke(ke)t nekünk, mi visszafizetjük a termék vételárát!

Vásárlóinknak lehetősége és joga van a kézhezvételtől számított 14 napon belül jelezve az elállási szándékot majd a jelzéstől számított 14 napon belül visszaküldeni a webáruházunkból megrendelt terméket. Mindezt indoklás nélkül. Nekünk pedig 14 napon belül vissza kell fizetnünk a termék(ek) vételárát.

Tehát a rendeléstől számított 14 napod van, hogy jelezd elállási szándékodat, ha ezt jeleztet akkor újabb 14 napod van hogy visszaküld nekünk a terméket. Ezek a törvényi előírások, ha csúszol pár napot akkor is bátran szólj és ki fogjuk cserélni, vagy kérésednek megfelelően visszafizetjük a termék árát!

Módosítani szeretném a rendelésemet, van erre lehetőség?

Igen, abban az esetben, ha a csomag még nincs úton, azaz szállítás alatt.

Kérjük hívd az ügyfélszolgálatunkat és kollégáink felvilágosítást adnak, hogy mi a pontos menete a rendelés módosításának.

Nem kaptam meg a rendelésemet, nyomon tudom követni a rendelést?

Igen. A rendeléses leadása után, amikor összekészítettük a rendelésedet és átadjuk a futárnak szállításra, akkor küldünk egy tájékoztató e-mail üzenetet, amiben megtalálod a csomagszámot. A csomagszám segítségével nyomon követheted a csoagod útját.

Ha nem találod a csomagszámot, kérjük hívd az ügyfélszolgálati telefonszámunkat vagy küldj üzenetet a megadott elérhetőségeinkre.

Rendelésemet át tudom venni valamelyik J.PRESS márkaboltban?

Nem.

Fontos számunkra, hogy vásárlóinknak a lehető legrövidebb időn belül eljuttassuk a csomagot. Ezért is javasoljuk, hogy a szállítási címnél olyan címet adj meg, ahol az adott időszakban tartózkodsz, ill. át tudod venni a csomagot (otthoni, munkahelyi, egyéb szállítási cím).

Tartalmazzák az áfa-t a termékeknél feltüntetett árak?

Igen, az árak minden esetben tartalmazzák az általános forgalmi adót, azaz a webáruházban feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazó fizetendő árak.